ארגזים לפי מידה

כיצד למדוד ארגזים לפי גודל

אם אתה מנסה לשלוח פריט, בטח תהית כיצד למדוד ארגזים לפי מידה. אחרי הכל, יש הרבה גדלים סטנדרטיים שונים עבור ארגזים. אבל מה אם אתה רוצה להזמין ארגזים בגודל מותאם אישית?

מהם הגדלים הסטנדרטיים לארגזים?

הגדלים הסטנדרטיים לארגזים מעוצבים בדרך כלל לפי אורך, רוחב ועומק. עליך למדוד את גודל הקופסה לפני רכישתה כדי להבטיח שתקבל את הגודל הנכון.

ארגזים משלוח מגיעות בצורות וגדלים רבים ושונים. חלק מגדלי הארגזים הנפוצים כוללים גדולים במיוחד, גדולים, בינוניים וקטנים. כל אחד מהגדלים הללו אידיאלי לסוגים שונים של פריטים.

ארגזים משלוח גדולות יכולות להכיל עד 46 פאונד. ארגזים אלו טובות לפריטים כמו מצעים ומזרנים. ניתן לארוז בארגזים אלה גם כריות, שטיחים ומכשירים קטנים יותר. הם משמשים גם לפריטים שבירים.

בינוני קופסות יכול להתאים ביותר פריטים ביתיים. פריטים כמו ספרים, כוסות וכלים הם אידיאליים לארגזים אלה. אם אתה אורז פריט כבד יותר, עם זאת, קופסה גדולה יותר עשויה להיות הטובה ביותר.

ארגזים קטנות במיוחד טובות לספרים, פריטי אספנות וכלים. הם גם אידיאליים עבור פריטים בצורת מוזר. יש אפילו ארגזים מיוחדות עבור פריטים שבירים.

שימוש בתיבת המשלוח הנכונה חיוני להובלת המוצרים שלך בבטחה. משלוחים רבים ממליצים להשתמש לפחות שני סנטימטרים של ריפוד כדי לשמור על פריטים שבירים מלהיות מרוסק. מומלץ גם להשתמש בחומר מילוי חלל מתאים כדי למנוע מהפריט לדלוף החוצה.

האם אוכל לקבל ארגזים בגודל מותאם אישית?

אם אתם מחפשים לשלוח חבילה ללקוחות שלך בסגנון ייתכן שתרצה לשקול ארגזים גודל מותאם אישית. השאלה הגדולה היא איך יודעים איזו קופסה לקנות? למרבה המזל יש כמה חברות שעושות את העבודה לגנוח בשבילך. אחד מקופלצבע. הוא מציע הצעת מחיר ארגז מותאמת אישית בחינם. חברה אחרת היא חבילהעזרה. הם מציעים גם אריזה בצורת מותאם אישית.

בתחום של ארגזים גודל מותאם אישית, יש קצת פשרה בין מחיר ואיכות. לדוגמה, ארגזים מתקפלות אינן יציבות כמו מקביליהן הנוקשים. מצד שני, הם יכולים להיות עשויים ממגוון חומרים. זה אומר שאתה יכול לקבל את תיבת החלומות שלך במחיר סביר.

בהתאם לצרכים ולתקציב שלך, ארגז מותאמת אישית יכולה להיות כלי שיווקי משתלם ושימושי. קופסה איכותית נחמדה עם עיצוב מחושב היטב היא דרך יעילה להציג את המוצרים שלך ולשמור עליהם מפני נזק. בנוסף, אם אתה צריך לשלוח מוצרים מתכלים, תצטרך חבילה מיוחדת.

אמנם הארגז הטובה ביותר אינה מתאימה לכולם, אך יש פלח גדול מהאוכלוסייה שיכול להפיק תועלת מהשירות. בין אם אתה עסק קטן או גדול, יש פתרון תיבת מותאם אישית שם כדי לענות על הצרכים הייחודיים שלך.

כיצד ניתן למדוד ארגז למשלוח?

בעת משלוח פריטים, חשוב לקבל את המידות הנכונות של הקופסה כדי להבטיח שהחבילה תתאים כראוי בפנים. קבלת הגודל הנכון אינה קשה אם אתה משתמש בכמה אסטרטגיות פשוטות.

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא למדוד את אורך וגובה של הארגז. הגובה הוא הממד הגדול ביותר. כלל אצבע כללי הוא למדוד את אורך הארגז מלמעלה למטה.

מדידה נוספת שעליך לבצע היא הרוחב. רוחב הארגז הוא אורך הקטע שעובר על הארגז. אתה יכול להשתמש בסרגל כדי למדוד זאת. אם תרצה, תוכל גם להוריד אפליקציית סרט מדידה דיגיטלית שתעזור לך בכך.

בין אם אתה משתמש בסרגל או בסרט מדידה, עליך למדוד את אורך ורוחב הקופסה כשהדשים סגורים. באמצעות סרט מדידה יהיה מדויק יותר עבור ארגזים גדולות יותר.

ברגע שיש לך את המידות שלך, תצטרך לחשב את נפח הארגז. ניתן להשיג זאת על ידי הכפלת האורך, הרוחב והגובה יחד. עם זאת, זכור כי הממדים אינם תמיד קשורים ישירות למשקל הארגז.

אם אינך בטוח כיצד למדוד קופסה למשלוח, עליך להתייעץ עם שירות משלוח. הם יכולים לסייע לך להפיק את המרב מדולרי המשלוח שלך.


Posted

in

by

Tags: